رفع ناهمواری های پوستی prp

پی آرپی ناهمواریهای پوست

درمان جای جوش بوسیله پی آر پی PRP : درمان اسکار آکنه بوسیله پی آر پی PRP یک روش سازگار با بدن به معنای واقعی کلمه است. طول مدت زمان آماده سازی و تزریق پی آر پی در حدود ۲.۵ ساعت طول می کشد.

روش انجام کار چگونه است؟

مقدار کمی از خون بیمار برای تولید پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) گرفته می شود. به محض فعال شدن، پی آر پی PRP از طریق سرنگ و سوزن های مخصوص ( سوزن های تزریق و درماپن یا غلطک های سوزنی Dermaroller ) به داخل پوست تزریق می شود.

این روش چگونه عمل می کند؟

درمارولر و درماپن با ایجاد کانال های میکروسکوپی به پی آر پی PRP اجازه می دهد به عمق پوست مبتلا به اسکار آکنه نفوذ کند تا پاسخ التیام بخشی زخم آغاز گردد. پاسخ به پی آر پی PRP ، تکثیر کراتینوسیت و فیبروبلاست هاست که این خود تولید پوست جدید را تحریک می کند. درمارولر نیز الیاف غیر طبیعی عامل ناهمواری را می شکند.

پی آ رپی PRP علاوه بر درمان جای جوش، با ایجاد عروق خونی جدید، باعث افزایش نشاط پوست شما می شود. عروق خونی جدید، مواد مغذی حیاتی را در جهت حفظ سلامتی پوست فراهم می کنند.

آیا این عمل درناک است؟

پی آر پی PRP روشی ساده و راحت، همراه با دردی خفیف است. از بی حسی موضعی و سرما برای کاهش درد و راحتتر شدن درمان استفاده می شود.

بعد از چه مدت می توان به فعالیت های عادی برگشت؟

به طور معمول ، هیچ مدت زمان از کار افتادگی وجود ندارد و فرد می تواند به سرعت به فعالیت های عادی خود برگردد. ممکن است مختصری قرمزی و گهگاه کبودی ناحیه تحت درمان تا چند روز پس از درمان وجود داشته باشد. میک آپ می تواند بلافاصله پس از درمان استفاده شود.

به چند جلسه از درمان نیاز می باشد؟

جای جوش ها پس از چند روز از اولین درمان بهتر به نظر خواهند رسید و بهبود آنها برای چند ماه آینده ادامه خواهد یافت. در اسکار های آکنه شدید ممکن است نیاز به ۵ تا ۱۰ جلسه درمانی، به فواصل ۴ تا ۶ هفته ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط