لیفت صورت با جدیدترین دستگاه دنیا لپو لیفتر LA PEAU LIFTER

LA PEAU  LIFTER   لپو لیفتر :  

این دستگاه ژاپنی که تحت نظارت کشور فرانسه ساخته شده ، دارای جدیدترین تکنولوژی لیفت کردن اجزای صورت بوده و به تنهایی یا درکنار سایر روش ها قادر به کم کردن افتادگی پوست و حتی چروک های عمیق بوده که هیچ دستگاه دیگری دراین حد توانایی کم کردن افتادگی و چروک پوست را ندارد. مکانیسم اثر این دستگاه استفاده ی همزمان از دو تکنولوژی هست.  یکی آر اف دوقطبی که قبلا هم وجود داشته و دومی استفاده از جریان ضعیف الکتریسیته و تحریک متناوب ماهیچه ها.


باگذشت سن تمام بدن انسان شروع به از دست دادن سلول میکند که به تعداد کافی جایگزین نشده و درنتیجه ی کاهش کلاژن ها، پوست شروع به آویزان شدن و چروک کرده ، ماهیچه ها کوچک و ضعیف شده و استخوان ها تراکم خود را از دست میدهند. برگرداندن نسبی این مشکلات روش های گوناگونی دارند.

درصورت ما هم پوست دچار تحلیل می شود هم ماهیچه ها. سفت کردن و بازگرداندن سلولهای هرکدام ازاین دو می تواند باعث بهبود ظاهری شود. دستگاه لپو لیفتر با تمرکز برهردو بخش خیلی موثر میباشد. گرچه خیلی از مردم نیاز به استفاده از دو یا چند روش برای بهبود ظاهرصورت خود دارند.  لپولیفتر می تواند یک دستگاه پایه ای برای رسیدن به نتایج خوب باشد. مزیت این روش به روش های دیگر، نبودن درد، زخم، کبودی، تورم و ریسک می باشد. در ادامه به شما بخش علمی موضوع را توضیح میدهیم.

عکس زیر اثر این دستگاه را قبل و بلافاصله بعداز درمان نشان میدهد. تفاوت خط خنده درسمت راست که درمان شده با سمت چپ کاملا محسوس است.

مکانیسم اثر :

 تکنولوژی میکروپالس الکتریکی یا همان میکروکارنت، یک تکنولوژی قدیمی و بسیار موثر بوده که برای مدت بیش از ۷۰ سال در فیزیوتراپی با نتایج عالی در بهبود دردهای عضلانی و همچنین ترمیم عضلات تحلیل رفته استفاده شده است و مقالات بسیار زیادی در اثربخشی میکروکارنت در قوام دادن به عضلات و همچنین ساخت میکروفیبرهای عضلانی وجود دارد….مانند بیشتر تکنولوژی های حوزه درمان که بعد از مدتی به فیلد زیبایی نیز ورود میکنند ( هایفو که ابتدا برای درمان تومورهای پروستات ابداع شد و غیره….) این تکنولوژی نیز به فیلد زیبایی وارد شده و نتایج بسیار عالی از خود بجای گذاشته است. بزرگترین مزیت این تکنولوژی بی خطر و بدون عارضه بودن آن است که باعث شده است که این تکنولوژی به عنوان بهترین روش برای ترکیب با تمامی روشها و دستگاه های دیگر بشمار برود ( combination therapy) …به عبارت دیگر این روش را هم میتوان بصورت مجزا به کار برد و هم با روشها و سیستمهای دیگر برای ارتقا عالی نتیجه نهایی به کار برد ( مزوتراپی، هایفو تراپی، آر اف، تزریق ژل و غیره…).


مکانیسم این روش بر پایه کپی و تقلید از میکروپالسهای الکتریکی مغز و بازسازی دقیق این میکروپالسها و انتقال به عضلات مورد نظر می باشد. به عبارت دیگر این دستگاه دقیقا میکروپالسهای الکتریکی مغز را( دقیقا هم شدت، هم دامنه و …) تولید و انها را به عضلات هدف میرساند.چون تولید و انتقال این میکروپالسهای الکتریکی بدون وقفه و در یک مدت طولانی انجام میشود ( ۱۵ تا ۳۰ دقیقه)، میزان ATP تولیدی در عضلات تا ۴۰۰٪ افزایش پیدا کرده و این امر باعث قوام عالی عضلات، کوتاه تر شدن میکروفیبریلهای عضلانی ( به علت ورزش و ماساژ طولانی و چندین برابری نسبت به حالت طبیعی عضله) و همچنین ساخت میکروفیبریلهای جدید عضلانی خواهد شد.این امر باعث سفت شدن عالی عضله و لیفت آنی و سریع در عضلات مورد نظر و همچنین در دراز مدت تر باعث افزایش حجم عضله خواهد شد.

سیستم لپو لیفتر موجود، ورژن چهارم و جدیدترین و کامل ترین ورژن موجود در دنیا می باشد که علاوه بر بخش لیفت، مودهای دیگری همه بر پایه میکروپالس در ان گنجانده شده است که کارایی این سیستم را چندین برابر میکند بطوریکه در ژاپن این شعار معروف شده است که “هر پزشک زیبایی به یک لپی لیفتر نیاز دارد!”.


اثر جالب دیگری که این دستگاه برای شما به ارمغان می آورد درمان جوش های صورت ( آکنه ) می باشد. درمان آکنه  با شوک الکتریکی سابقه ای در حدود ۱۰ سال در دنیا دارد . سیستم لپو لیفتر با پالس هایی  قوی  توانایی درمان عالی و فوق العاده جوش و حتی جوش های مقاوم به درمان را در یک تا دو جلسه دارد که در دنیا بی نظیر و تک می باشد.همچنین این سیستم برای این بخش، آر اف را نیز به این مود اضافه کرده است که نتیجه عالی نهایی را بیش از هر سیستم دیگری در دنیا به ارمغان اورده است.

همچنین و همچنین برای این بخش، کمپانی ژاپنی، بر پایه آخرین کشفیات و تکنولوژی های دنیا، محلولی نانو کشف نموده است که با نفوذ به منافذ الوده به باکتری های ایجاد جوش، باعث نابودی کامل شده و نتیجه ای عالی را به ارمغان خواهد اورد

کمپانی ژاپنی سعی نموده است که تمام تکنولوژی های میکروپالس الکتریکی را در این سیستم بگنجاند و به همین دلیل ما اکنون قوی ترین سیستم مزوتراپی بدون  سوزن  یا همان  ELECTRO  MESO  PORATION  را با ۹۴٪ میزان جذب در دست خواهیم داشت. مزوتراپی بدون نیدل از چنان موقعیت علمی در دنیا برخوردار است که در ایتالیا و آلمان، برخی از مواد شیمی درمانی را با کمک میکروپالس از روی پوست و بدون نیدل به تومورهای سطحی می رسانند.

مزوپوریشن با فرستادن  پالسهای الکتریکی، باعث باز شدن کانالهای موجود در سلول های سطحی پوست شده و مواد را به عمق پوست نفوذ میدهد . با ۹۴٪ جذب مواد، حقیقتا چیزی از مزوتراپی کم نخواهد داشت و از این مود بسیار با ارزش میتوانید هر نوع کوکتل مزو را بدون کوچکترین درد به لایه های مختلف پوست رسانیده و از نتایج عالی ان بهره بگیرید.بهبود عالی لک ها و آبرسانی فوقالعاده به پوست را با این مود بینظیر شاهد خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط