نخ لیفتینگ :

برای درک دلایل افتادگی پوست،ابتدا زیرمجموعه ی کلیات را مطالعه کنید.

از سالها پیش برای بالاکشیدن پوست افتاده وشل،راههای گوناگونی ارائه شده اند.یکی ازاین راهها نخ های بالابرنده هستند.اولین بار یک نخ به نام هپی لیفت (HAPPY LIFT) ساخت ایتالیا به بازار ایران واردشد.تکنولوژی جالبی داشت ولی متاسفانه برخلاف ادعای سازنده، دوام کوتاهی داشت. درحال حاضرنخ های متعددی با تکنولوژی های مختلف دردنیا وجود دارند. نخ سیلوئت ساخت آمریکا یکی از آنهاست که متاسفانه بعداز تخریم ها به شکل کامل و درست وارد کشور نشد .درعوض یک نخ ساخت کشورکره جنوبی به کشور وارد شد و خوشبختانه جایگزین خوبی برای نخ های آمریکایی شد. توجه نمایید که برخی از این نخ ها کاملا قانونی واردشده ودارای مجوز وزارت بهداشت بوده بنابراین جای نگرانی درموردآنها وجود ندارد.درحال حاضر بهترین نخ برای لیفت کردن پوست ، نوع کره ای بوده که هم لیفت فوری ایجاد کرده هم باعث سفتی و جوانسازی می شوند.

نکته ی بسیارمهم درمورداین نخ ها این است که درواقع به عنوان جایگزین بسیاری از جراحی های لیفتینگ طراحی شده اند. بیشترجراحی های پوست با عوارضی مانند جای زخم،گوشت اضافه،همراه بوده واینها علاوه برعوارض وخطرات بیهوشی وبستری دربیمارستان وهزینه های سنگین هستند. البته درمواردی که پوست بسیار شل بوده و سن بیمار بالا می باشد، جراحی بهترین روش می باشد.

فرض کنید که احساس میکنید پلکهای بالایی چشمان شما سنگین شده وبه مژهای شما چسبیده اند.چه اتفاقی افتاده؟ شل شدن پوست پیشانی وپلک یا پوست اضافه؟ اگرجوابتان پوست اضافه ست اشتباه میکنید.

درواقع شلی پوست باعث این مشکل شده ودرمان درست آن بالاکشیدن پوست می باشد. اینجاست که نخ لیفتینگ خودنمایی می کنند. بریدن پوست به ظاهر اضافه اکثرا باعث پایینتر آمدن ابرو ها خواهد شد.

درمورد لیفت کردن باسن و سینه ها سوالات زیادی مطرح می شود.. توجه فرمایید که هر دو روش با نخ لیفتینگ قابل انجام دادن هستند. اما درمورد باسن به دلیل اینکه نخ باید وزن زیادی را تحمل کرده وبه مرور زمان احتمال برگشت افتادگی زیاد می باشد ودرصورت افتادن روی باسن احتمال پارگی نخ ها و دردسر دوباره وجود دارد، انجام آن منطقی نیست. درمورد لیفت سینه ها نیز باید گفت که یکی از مناطق پرریسک بدن برای تشکیل گوشت اضافه ( کلوئید) همین سینه ها و بالای قفسه سینه می باشد. لذا با اینکه ممکن است نتایج رضایت بخش باشند ولی درصورت ایجاد گوشت اضافه باید با این مشکل خیلی جدی تا آخر عمردست وپنجه نرم کرد و رد خیلی زشت آنرا تا ابد تحمل کرد.

 نکته مهم :
متاسفانه به دلیل تبلیغات غلط شرکت های وارد کننده این نخ ها ، یکسری باور نادرست درمیان پزشکان و بیماران درحال شکل گیری بوده وکاملا از اساس غلط هستند. بارها از من درمورد برجسته کردن گونه ها یا زاویه دار کردن فک  یا پرکردن خط خنده یا استفاده از این نخها درزیرچشم ها  سوال میکنند. عزیزانم این نخ ها  برای موارد یاد شده اصلا موثر نبوده و فقط و فقط برای لیفت کردن ( بالاکشیدن) پوست های افتاده و شل هستند. درغیراز این مورد کاربرد دیگری نداشته و علاوه موثرنبودن، گاه با خطراتی همراه هستند.درضمن توجه فرمایید که حتمادرمحل گذاشتن نخ باید پوست شل و قابل کشش باشد .بنابراین اگردرصورت یک خانم جوان با پوست سفت برای کشیدن ابروها استفاده شوند تغییری ایجاد نخواهند کرد و باعث نارضایتی بیمار خواهد شد.
 

نخ لیفتینگ کره ای :

نخ های جوانساز PDO  و HURRICANE :

 استانداردهای این نخ ها شامل استاندارد اتحادیه اروپا برای تجهیزات پزشکی (CE 1293 ) واستاندارد سازمان دارویی کره جنوبی ( KFDA ) میباشد.

درحال حاضر جنس تمام نخ ها ی کره ای چه انواع جوانساز و چه کشنده    از ماده ی  POLY DIOXANONE بوده که قابل جذب می باشد. زمان جذب بین ۶ تا ۸ ماه بوده ودر طول این مدت نخ موجود درپوست باعث ایجاد تارهای کلاژن والاستین وهمچنین تارهای سخت (فیبروز) خواهد شد. تارهای کلاژن والاستین جدید باعث ایجاد قابلیت ارتجاعی وجمع شوندگی بهتر وتارهای سفت (فیبروز) باعث ایجاد ثبات وجلوگیری از کش آمدن وشل شدن پوست خواهند شد.

نخ لیفتینگ

 

این نخ به طور همزمان باعث کاهش چروک ها نیز خواهد شد. این اثربه دو شکل اعمال خواهد شد.

۱-  سلول سازی در پوست ،همزمان با کشش پوست از نقاط دورترکه باعث پرشدن عمق چروک وبازترشدن آن می شوند.

۲-  چنانچه داخل ماهیچه های صورت تزریق شوند، اثراتی مشابه بوتاکس اعمال می کنند.البته با قدرت کمتر.

توجه داشته باشید که برای درمان چروک های پوستی روش های مناسبتری وجود دارند که استفاده از نخ را دردرمان چروک غیرمنطقی می سازند.

تصویر زیرمربوط نخ های کره ای برند      AQULIFT   می باشد. یکی از برندهای بسیار خوب که از کیفیت و قدرت خوبی برخوردارند.

 

 

شروع اولین آثارجوانسازی پس از دو ماه بوده وکم کم طی چندماه به اوج می رسد. دوام اثرجوانسازی بین یک  تا دو سال خواهد بود. تعداد نخ های مصرف شده برای هر صورت بسته به شرایط ظاهری وشدت افتادگی وچروک ها متغیربوده وبین ۴۰ تا ۶۰ عدد درهرجلسه لازم است. البته این تعداد برای کل صورت بوده وبدیهی است که درهرناحیه ی صورت تعداد کمتری نخ استفاده می شود.

هرجلسه ی درمان هم بسته به تعداد نخ های مورد نیاز ،بین  پانزده دقیقه تا نیمساعت طول می کشد. انجام فرآیند با بیحسی سطحی با کرم انجام شده ودرد مختصری دارد.درد آن مشابه با پی آرپی یا مزوتراپی یا بوتاکس بوده وکاملا قابل تحمل است. پس ازانجام کارنیزمحدودیت خاصی مورد نیاز نبوده ولی بهتر است ازگرما وانجام فعالیت بدنی تا یک روز خودداری نمود.

مانند تمام فرآیندهای دیگر که باسوزن سروکاردارند، دراین مورد نیز تورم( گاه زیاد) وجود داشته واحتمال کبودی دربرخی نقاط نیزمحتمل است.بهتراست که قبل ازمیهمانی یا سفریاسایر امور مهم،حداقل فاصله ی  ۲-۳ هفته ای را تا بهبودی کامل درنظرگرفت.

عوارض خاصی تاکنون برای نخ لیفتینگ گزارش نشده ولی مانند وجود هر جسم بیگانه ی دیگری دربدن ممکن است  واکنش مختصری مانند قرمزی یا خارش یا تورمی که مختصرطول بکشد،دیده شود.این عوارض با یا بدون درمان بهبود خواهند یافت.

 

نخ کاگ : COG

نسل اول این نخ ها دارای خارهای ظریف و قدرت کشندگی کم و با احتمال پارگی سریع بود.ولی خوشبختانه نسل جدید این نخ ها که از یکسال قبل وارد شده دارای تکنولوژی جدیدی بوده که خارهای درشت باقدرت کشندگی زیاد عرضه کرده و در مقابل کشش و فشارخیلی مقاوم بوده و تقریبا پاره نمیشوند. این خارها درسراسر طول نخ وجود داشته و درپوست فرو میروند وهنگاهی که به عقب کشیده میشوند همراه خود ،پوست را نیز به عقب کشیده و ایجاد لیفت مینمایند. قبل از این نخهای کاگ برای بینی و ابرو خیلی مناسب نبودند ولی نسل جدید این نخ ها اثرات خوبی ازخود نشان میدهند. من شخصا تا سال گذشته علاقه ای به گذاشتن نخ بینی و ابرو نداشتم ولی این نخ ها درحال حاضر اثرات خوبی ایجاد میکنند.

نسل اول کاگ با خارهای ظریف و ضعیف                                                                                نسل دوم کاگ با خارهای قوی

UT86WbZXnBcXXagOFbXG                                    

 

محو شدن خط خنده با کمک نخ کاگ و تزریق همزمان ژل :

 DSC08973نخ لیفتینگ صورت

 

کاربردهای نخ کاگ جدید :

لیفت ابرو ها : چشم گربه ای !!!!

درسالهای اخیر تغییردادن اجزای صورت بسیار طرف دار پیدا کرده وموارد منطقی و غیرمنطقی همه با هم درحال اجرا می باشند. باید توجه نمود که نتیجه ی برخی اقدامات کاملا سلیقه ای بوده ولی گاه با نتایج ضعیف و غیرراضی کننده وگاه با عوارضی همراه می باشند. لیفت ابروها نیز ازهمین دست قضایا بوده و بیشتر مواردی که انجام میشوند یا نیاز به انجام ندارند یا فقط برای متفاوت شده هستند. حتی به قیمت زشت تر شدن. دریکی دوسال اخیر چشم گربه ای یا لیفت شقیقه هم ازاین تغییرات عجیب و غریب میباشند. من عکسهای زیادی میبینم که یک چهره ی زیبا تبدیل به چهره ی مغولی (منگولی) شده و برای بیمار و پزشک افتخار داره درحالیکه اصلاجذابیتی نداشته وکاملاغیراستاندارد هستند.لیفت ابرو ها فقط برای کسانی نیاز هست که ابروی های ایشان از جای خود تکان خورده و پایینتر از قبل آمده یا به صورت مادرزاد درجای درستی قرار ندارند.شرط لازم هم این است که پوست پیشانی درناحیه ی بالای ابروها به اندازه ی کافی نرم بوده ودرمعاینه ابروها به راحتی بالا بیایند.کناره های ابروها با هم و وسط ابروها نیز باهم بالا کشیده می شوند.برای این کار ۳ عدد نخ COG PRO 3 درهرنقطه جاگذاری می شود. (برای دم ابروها ۶ عدد وبرای وسط ابروها نیز ۶ عدد) اینکار به یک جراحی کوچک همراه با بخیه نیاز داشته که بخیه ی سطحی تا یکماه روی پوست درلابلای موها باقی میماند. لیفت شقیقه نیز با این نخ ها امکان پذیر بوده ولی علاوه بر تغییر اندک ،دوام کوتاهی نیز خواهد داشت.بنابراین توصیه نمیشود. البته درصورتیکه شخصی نتایج را اعم از کوتاه مدت و کم تغییر را بپذیرد برای وی انجام خواهد شد.

 

 

لیفت بینی :

نسل جدید نخ های کاگ توانایی کشش بینی های افتاده را به سمت بالا دارند. معنی این جمله این نیست که این اقدام برای همه مقدور ومناسب میباشد.بلکه این تکنیک نیز مانند سایر روش های زیبایی شرایطی دارد. اولا باید ترجیحا بینی دست نخورده و جراحی نشده باشد. دوم اینکه درصورتیکه بینی جراحی شده باشد ترجیحا ۵ سال وحداقل ۲ سال ازجراحی گذشته باشد.سوم اینکه افتادگی واقعی وجود داشته باشد. همه میدانند که بالا کشیدن نوک بینی برای بینی های طبیعی باعث میشود که سوراخ های آن نمایان شده و منظره ی نامناسبی ایجاد شود. ونهایتا اینکه درصورت وجود مشکلات تنفسی و انحرافات جدی بینی ازانجام آن خودداری شود. البته انحراف خفیف با نخ اصلاح خواهد شد.

 

 

نکته خیلی مهم :

اخیرا از خیلی از بیماران شنیده می شود که درفلان مرکز زیبایی به آنها قیمت های خیلی پایینی برای کاشت نخ پیشنهاد کرده اند. بعداز بررسی مشخص شد که تعداد نخ هایی که استفاده خواهد شد بسیار اندک بوده و متاسفانه نتیجه ای به دنبال نخواهند داشت.برای لیفت کردن گونه ها و لپ ها حداقل تعداد نخ کاگ باید بین ۸ تا ۱۰ عدد باشد…تعداد نخ های ساده هم باید حداقل ۴۰ عدد باشد. ترکیب این دوتا باهم بهترین نتیجه رو خواهد داد. کمتراز این تعداد معمولا نتیجه ی مناسبی نخواهد داشت. بنابراین اگر پزشکی به شما پیشنهاد کاشت نخ با قیمت خاصی را میدهد، حتما از وی نوع و تعداد نخ ها را سوال کنید… تعداد کاگ مثلا ۴ عدد یا نخ لیفتینگ ساده ۲۰ عدد نتیجه ای نخواهد داشت. ترکیب هر دو نخ باعث خواهد شد نا یک لیفت آنی اتفاق افتاده و بعدا و به مرور با شروع اثر نخ های ساده جوانسازی به اوج خود برسد. مقدار لیفت فوری با نخ های کاگ مقدار خیلی زیادی نیست و بستگی به تحمل و قدرت نخ ها دارد.بنابراین نباید انتظار داشت که درحد جراحی لیفتینگ تاثیر نماید.

عکس زیرمجوزوزارت بهداشت رابرای ورود این نخ ها نشان می دهد. مجوز این نخ ها به رنگ زرد های لایت شده است.

این سایت با آدرس : http://mci1.imed.ir/AuthorizedCompanies.aspx دردسترس می باشد.

 

نخ های آمریکایی :

نکته مهم :

با توجه به اینکه نخ لیفتینگ آمریکایی سیلوئت بیشتر براساس کشش ( تاثیرات فیزیکی) کار میکنند وبه تجربه اثبات شده که کشش پوست دراکثریت موارد ناموفق یا کوتاه مدت هستند، لذا فعلا در مطب ما از این نخ ها استفاده نمی شود. درسالهای قبل روی این نخ ها بررسی یکساله شد وبه این نتیجه رسیدیم که نخ هایی که اثرات جوانسازی ندارند درلیفت کردن پوست خیلی موثر نیستند.

 

نخ سیلوئت کلاسیک : SILHOUETTE  CLASSIC

سیلوئت یک نخ دارای تکنولوژی خود محکم شونده بوده که اجازه ی انجام یک جراحی بسیارکم خطروکوچک رابرای بالابردن وثابت نگه داشتن پوست به ما می دهد. لیفتینگ با سیلوئت دارای تاییدیه ی سازمان دارویی آمریکا (F.D.A) برای بالابردن ناحیه ی میانی صورت، ابروها وگردن می باشد.

نخ لیفتینگ سیلوئت ازماده ای به نام پلی پروپیلن  (POLY PROPYLENE) ساخته شده که سالهاست برای انجام بخیه داخل بدن انسان استفاده می شود.برروی این نخ مخروط هایی (قلاب مانند) چندوجهی قراردارد که به بافت لایه ی زیرین پوست وصل شده وباعث، بالابردن، معلق نگه داشتن و ثابت ماندن پوست می شود. این نخهای ظریف شبیه به همان نخ هایی هستند که درجراحی لیفتینگ پوست نیز استفاده می شوند.

نخ لیفتینگ نخ های لیفتینگ

نصب این نخ درزیرپوست با بیحسی موضعی انجام شده ونیازی به بیهوشی وبستری ندارد. انجام کار بدون دردوبسیار راحت می باشد. این نخ کاملاً زیرپوست کارگذاشته شده وازبیرون قابل دیدن نیست. محل ایجاد سوراخ برای ورود نخ ، بین موها بوده وبنابراین دیده نمی شوند.

میزان تغییرات پس ازجراحی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد خواهد بود که بستگی به شدت مشکل خواهد داشت.

بیشترافراد ۲ تا ۳ روزپس ازجراحی می توانند به فعالیت های معمول روزانه برگردند. اغلب افراد درجاتی ازتورم وکبودی رادرمحل نصب نخ خواهند داشت که بین ۱ تا ۷ روزطول خواهد کشید. استفاده ازکمپرس یخ، مشکل را بسیارخفیف می کند.

 اثرات لیفتینگ نخ بلافاصله بوده و بسته به سن بیمار، شدت افتادگی پوست وتعداد نخ های استفاده شده بسیار متغیر بوده ولی معمولاً بین ۳ تا ۵ سال دوام داشته وبه راحتی قابل تکرار می باشد. استفاده ازسایر روش های جوانسازی ولیفتینگ پوست درکنار این جراحی امکان پذیر بوده وسالهای بعد هم میتوان ازجراحی سنتی وکلاسیک لیفتینگ صورت بهره برد.

پس ازنصب نخ در محل مربوطه، رشته های کلاژن جدید ساخته شده که اطراف نخ راگرفته وباعث ماندگاری اثرلیفتینگ می شود. البته خود نخ قابل جذب نمی باشد.

در۳ هفته ی اول پس ازجراحی، محدودیت های خاصی برای صورت بایداعمال شود ولی پس ازآن مشکلی وجود ندارد. برخی ازاین محدودیت ها شامل : ماساژ یافشار قوی روی صورت ، نخوابیدن روی شکم ، حرکات شدید صورت وبازنمودن بیش ازحد دهان خواهند بود.

موارد استفاده :

  • بالابردن ابرو های افتاده.
  • تنظیم ابروهای غیر قرینه.
  • بالابردن وتنظیم موقعیت گونه ولپ.
  • بالابردن پوست وبافت نرم نیمه ی میانی یا پایینی صورت.
  • کاهش شلی ونرمی پوست درحال شل شدن.(پیشگیری)
  • بالابردن پستانهای شل، آویزان یا غیرقرینه.
  • بالابردن باسن های شل، آویزان یا غیرقرینه.

 

زمان مورد نیاز برای هر یک ازموارد استفاده ، درحدود یک ساعت خواهد بود. این روش برای خانم ها وآقایانی که نمی خواهند جراحی کامل صورت انجام دهند قابل استفاده می باشد.

نخ سیلوئت سافت : SILHOUETTE  SOFT

نسل جدید این نخ ها به نام  SILHOUETTE  SOFT بوده که به تازگی وارد شده اند. تفاوت این نوع با نوع کلاسیک در جنس ، قدرت، نتیجه ی نهایی ، قیمت و دوام می باشد. شکل این نخ ووجود مخروط های هیالورونیک اسید شبیه به نوع کلاسیک می باشد.

ازنظرجنس هم نخ هم مخروطها ازهیالورونیک اسید هستند.این باعث اثرات بیشتری ازلحاظ ایجاد کلاژن والاستین شده وتمام مسیری که نخ درآن وجود دارد، فیبروزه شده واثرمثبتی به دنبال دارد. ازنظر قدرت توانایی کمتری نسبت به نوع کلاسیک داشته ونمیتوان ازقدرت زیادی برای کشیدن نخ استفاده کرد.ازنظر نتیجه ی نهایی برتری با نخ کلاسیک می باشد. درمورد قیمت ، میدان دست نخ سافت بوده ونزدیک به نصف نوع کلاسیک قیمت دارد. درمورد دوام ، نوع کلاسیک برنده ی بازی بوده ودر حالیکه نتایج نوع سافت حداکثرتا ۴ سال میباشد، نوع  کلاسیک حداقل ۴ سال دوام داشته وگاه تا دو برابرنیز دوام دارد.

بزرگترین مزیت این نخ ها عدم نیاز به جراحی بوده که بسیار راحت تحمل شده وکمترین مراقبت را نیاز دارند.

 

 

انجام نصب این نخ ها به چنددقیقه وقت بیشتر نیاز ندارد. بابیحسی موضعی وسریع می باشد. بعداز انجام کار کمی تورم وجود خواهد داشت. به صرفه ترین وارزانترین روش لیفتینگ اجزای صورت همین روش می باشد.

 

 

 

قبل از انجام کار یک جلسه مشاوره برای تعیین نوع و تعداد نخ ها و مشخص شدن قیمت آنها نیاز میباشد.

 

به روزآوری : شهریور  ۹۷

125 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ممنون که بر عکس بقیه در مورد ارائه قیمت ها شفاف عمل کردید

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۱۹/۰۲/۱۳۹۵ ۱۳:۲۵

      سپاسگزارم ازاظهارلطفتون…. کسی که قصد درست کارکردن داشته باشه وبخواد اعتبارکسب کنه باید شفاف عمل کنه…این برای همه وظیفه ست البته…

      پاسخ
  • سلام دکتر خیلی جالب نوشتید فقط کپی پیست نبود مثه سایت پزشکای دیگه ، این هزینه ها به ریاله یا تومن ؟ منظورم اینه قیمت هرنخ ؟ بعد هم من بیام نخ کلاژن ساز بزارین برام در قسمت خط خنده ، و مجبورم کورتون مصرف کنم ، فعلا تا چند ماه پردنیزولون مصرف میکنم آیا اثر نخ رو از بین نمی بره ؟ دکتر منتظر جوابتون هستم . خیلی عجله دارم زودتر بیام . من شهرستان هم هستم .با تشکر

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۳۰/۰۲/۱۳۹۵ ۲۳:۲۸

      سلام. تمام مطالب سایت من حاصل صدها ساعت نوشتن مطالب به زبان ساده هست.ممکنه سایت های دیگه از مطالب من کپی کنند ولی خوشبختانه مطالب من نوشته ی خودم هستند.هزینه ها به تومن هست. قیمت یک درمان کامل هست. البته اینها یک قیمت متوسطه وممکنه بررای اشخاص مختلف کمی تفاوت داشته باشه. لطفا با تلگرام با من درتماس باشید. باید از صورتتون عکس بفرستین تا بتونم دقیقتر  جواب بدم.ممنونم.

      پاسخ
  • سلام اقای دکتر
    در باره عوارض احتمالی بعد از گونه گذاری با روش نخ ممکنه توضیح بدید. منشی یکی از پزشکها می گفت بعد از مدتی جای نخ ها اذیت میکنه. درد شدید نداره ولی
    ازار دهنده میشه. مرسی اگه راهنمایی کنین. من برای گونه گذاری قصد دارم اقدام می کنم.

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۱۴/۰۴/۱۳۹۵ ۲۰:۳۱

      سلام… گونه گذاری با نخ کار درستی نیست و نتیجه ی زیبایی هم نداره… اگر قصدتون فقط برجسته کردن گونه هست که بهترین روش تزریق ژل هست. ولی اگه نیاز به لیفت کردن پوست دارین از نخ استفاده کنید.

       

      پاسخ
  • داود رجب زاده
    ۱۰/۰۵/۱۳۹۵ ۲۲:۴۷

    در مورد رد جوش ها و گودیهای ابله هم موثره؟

     

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر .میشه درباره رفع شلی و افتادگی سینه ها به این روش هم توضیح بدید ؟آیا به اندازه صورت جواب میده یا نه ؟من اصلا دوست ندارم عمل جراحی کنم دنبال روش موثری هستم برای رفع افتادگی سینه

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۱۰/۰۶/۱۳۹۵ ۱۲:۲۱

      سلام…راستش نخ برای لیفت کردن سینه ها موثر هست ولی به دلیل احتمال تشکیل گوشت اضافه صلاح نمیدونم انجام بشه. برای تعیین روش مناسب باید از نزدیک معاینه بشین یا با تلگرام برام عکس بفرستین تا عرض کنم باید چیکار کرد.

      پاسخ
      • سلام دکتر من امروز لیفت با نخ فسش بن انجام دادم
        خیلى تورم دارم و خیلى پشیمونم ، ٢٨ سالمه ، کلا ٢ تا نخ هر طرف صورتم ناحیه گونه انداختم اما به شدت مصنوعى شدم ، الان نمیدونم چیکار کنم ؟ ایا با ار اف از بین میره ؟؟؟

        پاسخ
  • سلام اقای دکتر وقت بخیر

    میخواستم بدونم برای جمع شدن بینی گوشتی این روش جوابگو هست؟تاحالا عملی تو این مورد انجام شده؟!

    ممنون از وقتی که میذارید

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۰۴/۰۷/۱۳۹۵ ۱۱:۱۴

      سلام. من هنوز برای استفاده از این نخ ها در بینی قانع نشدم. برای اینکه احتمال اسیب به غضروف بینی وجود داره…کسانی که انجام میدن برای لیفت کردن انجام میدن. ولی برای بینی گوشتی نمیتونه موثر باشه.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر

    متخصص گوش و حلق و بینی برای باز کردن مسیر تنفسی بینی من این روش را پیشنهاد داده. به این صورت که این نخها در دو سوی بینی کار گذاشته میشوند و باعث کشیده شدن مختصر در محل دریچه های داخلی بینی میشوند. همین میزان مختصر کشیدگی باعث باز شدن مجرا و تنفس بهتر من خواهد شد. میخواهم نظر شما را در مورد این نحوه درمان جویا شوم. با تشکر

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۰۴/۰۷/۱۳۹۵ ۱۱:۰۷

      سلام. بالا کشیدن پره های بینی باعث بهتر نفس کشیدن میشه. خودتون با دست امتحان کنید. نخ هم ممکنه همین کار رو انجام بده.من خودم از نخ برای بینی استفاده نمیکنم.چون اگه به غضروف آسیب برسه فاجعه هست. با پزشک خودتون مشورت کنید.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر. من ده سال پیش به صورتم ژل پاژ تزریق کردم. حالا یک مقدار جابهجا شده و صورتم یه مقدار افتاده. آیا با نخ لیفت میشه بالا آورد گونه رو؟ اگه نه هایفو چطور؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۰۴/۰۸/۱۳۹۵ ۰۲:۱۶

      سلام.خیر تاثیری نداره. به فکرتخلیه ژل باشین. ببینید کدام پزشک این کارو انجام میده.اصلا تزریق یا جاگذاری هرچیزی درپوست شما باعث خطر ممکنه بشه.

      پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۰۴/۰۸/۱۳۹۵ ۰۲:۱۹

      سلام.خیر موثر نیست و حتی خطرناکه…باید ژل تخلیه بشه.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر

    در مورد جای جوش و گودی ها چه پیشنهادی دارید. درضمن من ۱۲ بار میکرو درم انجام دادم یکبار لیزر و دوبار میکرونیدلینگ با مزو ولی تاثیری نداشته و فکر میکنم پوستم کلاژن سازی نمیکنه چکار باید کرد؟

    پاسخ
  • سلام اقای دکتر

    من امشب نخ خاردار تزریق کردم

    ایا خندیدن و حرف زدن مشکل دارد؟جویدن غذا چطور؟

    من ورزش بدنسازی میکنم تا کی نباید ورزش کنم؟

    با تشکر

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۰۴/۰۸/۱۳۹۵ ۰۲:۱۰

      سلام.ببینید سوال و جواب برای مسایل فوری فقط با تلگرام امکانپذیر هست. سوالهای خودتون رو باید از پزشک خودتون میپرسیدین. به هرحال حداقل ۱۰ روز مراقبت زیاد نیاز هست تا نخ ها به پوست بچسبن و محکم بشن.

      پاسخ
  • سلام اقای دکتر وقتتون بخیر. من مقداری افتادگی پلک بالا دارم. می خواستم بدونم لیفت با نخ برای بالا برردن ابروها میتونه افتادگی پلک بالا رو کم کنه؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۲۱/۰۸/۱۳۹۵ ۲۳:۳۹

      سلام. من احتمال میدم که مشکل شما افتادگی ابروها باشه نه پلک. اگر افتادگی ابرو باشه که با هایفو یا نخ قابل درمان هست.ولی اگر فکرمیکنید که واقعا پلک شما افتادگی داره با تلگرام درارتباط باشید واونجا عکس پلکتون رو بفرستین.

      پاسخ
  • Dr-Andalibi
    رضا عندلیبی
    ۲۳/۰۹/۱۳۹۵ ۲۳:۲۹

    تست

    پاسخ
  • سلام دکتر .. برای کاهش فاصله لب بالا و بینی چه روشهایی وجود داره … غیر از جراحی !؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۰۹/۱۰/۱۳۹۵ ۱۴:۲۴

      سلام. متاسفانه فعلا روشی غیراز جراحی وجود نداره. که البته جراحی با جای زخم خیلی بدشکل همراهه و توصیه نمیشه.

      پاسخ
  • سلام . اقای دکتر لیفت لب بالا با نخ امکان پذیر نیس ؟!

    هزینه ش حدودن چقدر میشه اطلاع دارین ؟

    ممنون میشم بگین چرا به کاربر قبلی گفتین راهی نداره جز جراحی ؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۵/۱۰/۱۳۹۵ ۰۰:۱۶

      سلام. خیر امکان پذیر نیست. وقتی راهی غیراز جراحی نداره باید چی بگم؟ درضمن من تایید کردم که جراحی راه مناسبی نیست.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر .ممنون از مطالب خوبتون و وقتی که میزارید..میخواستم بدونم من در قسمت فک یه مقدار  پوستم شل هست ایا با نخ درمان میشه و هزینه ش چقدره تقریبا ..ممنون میشم پاسخ بدین ..

    پاسخ
  • مریم رایان
    ۰۸/۱۱/۱۳۹۵ ۱۰:۱۶

    سلام وقت بخیر

    دوست من ۵روز قبل عمل لیفت با نخ خاردار انجام داده باتوجه به سن و جوان بودن صورتش در هرطرف ۳نخ استفاده شده, ولی دوتا فرورفتگی روی گونه کنار نخ های تزریق شده افتاده که قبلن نبود,دکتری که عمل رو انجام داده گفته که تا چند روز آینده درست خواهد شد… نظر شما در این مورد چیه؟این فرورفتگی که خیلی هم بزرگ نیست در اثر چی میتونه باشه؟ممنون و سپاسگزار

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر. سوالی از خدمتتون داشتم. آیا با استفاده از نخ میشه به استخوانی و لاغرتر شدن صورت کمک کرد؟ ممنون از پاسخگویی صادقانه شما. 

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۱/۱۱/۱۳۹۵ ۱۵:۱۲

      سلام. من این مطلب رو در تبلیغات دیدم ولی در عمل این مطلب رو ندیدم…اگه کسی این ادعا رو داره ازش تضمین کتبی بگیرین. چون کار نخ این نیست.

      پاسخ
  • سلام اقای دکتر .من شماره تلگرام و مبایلتونو برا وقت گرفتن میخوام

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۹/۱۱/۱۳۹۵ ۰۱:۰۹

      سلام…. اولا شماره های مطب و موبایل من در سایت موجود هستند…دوم اینکه شماره ی تلگرام و موبایل برای وقت گرفتن نیستند.
      برای وقت گرفتن با منشی هماهنگ کنید. ۲۲۵۲۷۳۳۴ ۲۶۳۱۱۰۷۹

      پاسخ
    • رويا نامى
      ۱۳/۱۰/۱۳۹۸ ۱۱:۵۲

      با سلام خدمت شما خواستم سوال کنم ایا شما نخ سیلوئنت کلاسیک براى لیفت در حال حاضر دارید ممنونم

      پاسخ
  • نخهایی که میگن نسل چهارم هستند به آپتوس بهتر از بقیه نخها هستند ممنون

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر من ۲۳ ساله هستم
    پشت یکی از چشم های من خیلیییی کم افتادگی داره ینی تو حالت عادی کسی متوجه نمیشه اما تو عکسایی که از رخ میگیرم مشخصه.میخوام هم این مشکل برطرف بشه و هم ته ابروهام حدود دو سانت بالا کشیده بشه!به نظرتون دو سانت ممکن هست؟و من خیلییی حساسم نمیخوام اصلا مشخص باشه اما تو عکسایی که لیفت با نخ انجام دادن اطراف اون قسمتایی که نخ هست یکم فرورفتگی داره!با این وجود بازم نخ رو پیشنهاد میدید یا جراحی؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۰۸/۰۱/۱۳۹۶ ۱۸:۵۰

      سلام. درصفحه ی اول سایت تاکید کرده ایم که برای سوالات شخصی خود فقط با تلگرام من درتماس باشید.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    اقای دکتر من خط خندم رو میخواستم از بین ببرم چون از کنار بینیم تا سمت لبم کشیده شده ایا لیفت نخ به طور کلی از بین میبره یا تاثیر زیادی نداره؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۰۸/۰۱/۱۳۹۶ ۱۸:۴۹

      سلام. درصفحه ی اول سایت تاکید کرده ایم که برای سوالات شخصی خود فقط با تلگرام من درتماس باشید.

      پاسخ
  • با سلام احترام
    آیا شما استفاده از نخ برای رفع افتادگی سینه ها را هم انجام میدهید؟ هزینه آن چقدر است و آیا اثر آن ماندگار است؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۰/۰۱/۱۳۹۶ ۱۸:۱۳

      سلام.ممنونم. درهمین صفحه توضیح دادم که لیفت با نخ برای سینه ممکنه خیلی عوارض و مشکل داشته باشه.

      پاسخ
  • بر خلاف مطلب اشتباه شما که احساس میکنم از عمد هست هیچ نخی در ایران مجوز وزارت بهداشت نداره، دو نخ در حال گرفتن مجوز هستند که یکی سیلوئت و دیگری هپی‌لیفت هست، لطفا اطلاعات اشتباه ندین، نخ های کره ای به هیچ عنوان از نظر تکنولوژی قابل رقابت با نخ های سیلوئت و هپی لیفت نیستند.

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۴/۰۱/۱۳۹۶ ۰۰:۳۷

      اگرشما عمدی دراین اظهار نظر نداشته باشید که شک دارم …. مجوز ورود نخ JEIL TECH رو درمتن گذاشتم که هر کی میتونه بره تو سایت وزارت بهداشت وچک کنه. درمورد مسائل فنی هم اگرپزشک واستفاده کننده از این نخ ها نیستین اظهار نظر نکنید. به نظر میاد از وارد کننده ها یا فروشنده های نخ هپی لیفت هستید که سالها قبل به دلیل کیفیت ورضایت پایین بیماران ازبازار ایران حذف شد. کسی شما رو وادار به مصرف نخ های کره ای نکرده…برای خودتون هر نخی دوست دارید استفاده کنید.

      پاسخ
  • سلام.ماساژ صورت برا سفت شدن پوست صورت چقدر میتونه اثر داشته باشه؟و برای خط لب اثر داره یا نه

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۴/۰۱/۱۳۹۶ ۰۰:۳۴

      سلام.ماساژ پوست اصولا تاثیر مثبت داره. ولی انتظار زیادی نداشته باشید. من متوجه نشدم که منظورتون از خط لب چیه.

      پاسخ
      • ببخشید.منظورم خط خنده بود.
        سوال دیگه هم اینکه بوتاکس برا خانم باردار ضرر داره یا نه

        پاسخ
  • سلام اقای دکترممنون بابت اطلاعات خوبتون.ایینه رونگاه میکنم متوجه میشم اگه مقداری ابروبالاترقراربگیره بهترمیشه برای بالاکشیدن ابروهزینه میشه براوردکردودوران نقاهت چندروزه برای گرفتن نوبت هم که فرمودیدبایدبامنشی هماهنگ کرد.باتشکر

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر…آیا از این روش برای بهتر کردن جای جوش روی گونه در یک خانم ۲۶ ساله میشه استفاده کرد؟؟؟
    ۵ بار لیزر فراکشنال co2 انجام دادم ولی کاملا برطرف نشدن

    پاسخ
  • با عرض سلام و تشکر برای مطالب مفیدتون
    دکتر بنده۶٣ سالم هستش ، به نظر شما این نخ ها برای من جوابگو هستش ؟ و در حال حاضر یعنی نخ های سیلوئیت موجود نیست؟

    پاسخ
  • سلام اقای دکتر
    خسته نباشید
    من نوزده سالمه و ابرو هام افتادگی داره یکی بیشتر و قرینه نیست اما چشمای درشتی دارم میخوام بدونم ممکنه با لیفت با نخ ابروهام بالا کشیده بشه؟
    با توجه به اینکه گفتید برای جوانها تاثیر نداره
    دوما این نخ ها تاثیرشون بعد از دوماه دیده میشه؟
    یا همون لحظه وصل کردن نخ مشخصه؟
    خواهشا پاسخم رو بدید با تشکر فراوان

    پاسخ
  • سلام دکتر من پنج روز هست که دو طرف لبم هر طرف ۵ تا نخ PDOساده بدون خار برای محو کردن چروک سطحی و ایجاد حالت چال گونه خفیف گذاشتم اما دو تا شون انتهای نخ به حالت برجستگی معلومه که کمی کبود هم بود البته روز های اول بیشتر بود دکتر میگه به زودی رفع میشه اما من خیلی نگرانم بنظرشما این حالت رفع میشه؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۹/۰۳/۱۳۹۶ ۰۱:۱۹

      سلام. من کلا درک نمیکنم که چه کاری و چرا برای شما انجام شده. نخ نه به درد درمان چروک سطحی میخوره نه ایجاد چال گونه. باید این موارد رو از پزشک خودتون بپرسین.

      فا

      پاسخ
  • اقای دکتر میشه لطفا بگین زمان جذب کامل نخ های کاگ هم چقدره؟

    من بینیمو برای لیفت نوکش ترکیبی از نخای کره ای و کاگ که تازه اومده بود زدم که شما اونا رو گفتید ۶ تا ۸ ماه جذب میشن ولی کاگ که خیلی ضخیم تره رو نگفتید

    چون من میخوام بینیمو جراحی کنم و کاملا هم از زیر پوست حس میکنم نخارو میخوام بدونم پس کی جذب میشن

    تا حالا که پنج ماه شده  و اصلا جذب نشدن 

    یعنی میشه امید داشت از ۶ ماه شروع به جذب کنن؟؟

    که من دیگه سر هشت ماه عمل کنم؟

    ممنون 

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۱/۰۵/۱۳۹۶ ۱۷:۳۷

      سلام. جواب سوال شما در سایت هست. فرقی بین نخ ها وجود نداره. کل نخ های قابل جذب تا ۶ ماه جذب کامل میشن.

      پاسخ
  • سلام اقای دکتر من به تگرامه شما پی ام دادم ولی متاسقانه شماجواب ندادین

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      دکتر عندلیبی
      ۲۱/۰۵/۱۳۹۶ ۱۷:۳۶

      سلام. من به همه ی پیام ها جواب میدم. ممکنه به دلیل حجم زیاد مطالب تلگرام یک پیام رو بعداز چند روز ببینم. اگر یکی دو روزه به شما جواب داده نشد یک پیام مجدد بفرستین تا پیامتون بیاد بالای لیست.با تشکر.

      پاسخ
  • سلام

    ایا امکان برداشتن نخ های خاردار پس از گذاشتن در ناحیه ی ابرو هست؟

    پاسخ
  • ممنون که واقعیتها رو گفتید

    پاسخ
  • دخترجوان
    ۲۷/۰۸/۱۳۹۶ ۰۰:۳۸

    سلام آقای دکتر نظر شما برای درمان افتادگی سینه وچروک های عمیق ایجاد شده روی سینه چیه ؟؟؟

    پاسخ
    • سلام. این سوال  کلی رو نمیشه درست جواب داد. برای هر شخص وشدت خاص یک یا چند مشکل درمان های متفاوتی وجود دارند. با تلگرام من در ارتباط باشین.

      پاسخ
  • سلام جناب دکتر ایا امکان کشیدن لاله گوشها به عقب در خصوص گوشهای کمی برجسته با لیفت نخ وجود دارد 

    پاسخ
  • پویا کریمی
    ۰۵/۰۹/۱۳۹۶ ۱۸:۱۹

    سلام ایا امکان رفع برجستگی گوشی که کمی برجسته است با لیفت وجود دارد 

    پاسخ
  • سلام اقاى دکتر اثر دایم دارن این نخ ها؟

    پاسخ
  • فرحناز هندي
    ۰۴/۱۰/۱۳۹۶ ۲۳:۱۳

    ۰۹۱۲۳۵۰۹۰۵۵

    پاسخ
  • سلام دکتر
    جراحی برای سینه هست که فقط سینه افتاده بالاکشیده وهیچ تغییری توی بافت سینه ایجادنکنه (منظورم بعدا ازلحاظ شیردهی و..) همون سینه ترمیم بشه وبالا کشیده بشه وبه هیچگونه تزریق چربی وپروتز نیازنداشته باشه !!؟
    اگر هست چه مقدار هزینه داره!؟

    پاسخ
  • سلام وقت شما بخیر آقای دکتر بنده ۳۰سالمه و خط خنده ی واضح اما بدون افتادگی و شلی پوست دارم .گونه هم ندارم.آیا لیفت با نخ مناسبه یا روش دیگه؟

    پاسخ
  • سلام دکتر خسته نباشید .. من حدود یکسال پیش دو میلیون و دویست هزار تومن دادم و بینی خودم رو لیفت بینی کردم.. سراغ عمل بینی نرفتم چون بینی من اشکالات اساسی نداره… متاسفانه این لیفتینگ بینی با اینکه بسیار مختصر بود حتی یکسال هم دوام نداشت و الان اثرش کلا از بین رفته… و از نظر خودم پولی که هزینه کردم هدر رفته…حالا یه سوال دارم ممنون میشم پاسخ بدین.. آیا از نظر شما انجام لیفتینگ مجدد بینی کار درستی هس با تفاسیری که در مورد نخ های دیگری که فرمودین؟

    پاسخ
  • سلام، به تازگی خبری از یکی از دکترها شنیدم در مورد درمان ریزش مو و رویش مو با استفاده از نخهائی از جنس موم زنبور عسل با تکنیکی شبیه به نخ لیفتینگی که برا پوست انجام میشه.
    ینی این نخها رو در فواصل معین در پوست سر قرار میدن که بعد از حدود ۶ ماه منجر به رویش مو میشه.
    آیا این خبر درسته؟ با تشکر.

    پاسخ
    • سلام. متاسفانه من از این خبر اطلاعی ندارم. اگه میتونید اطلاعات دقیقتری بدین تا پیگیری کنم. اسم پزشک یا اون نخ… تحریک ریشه های مو با هرروشی انجام بشه منجر به کم شدن ریزش وبهترشدن ظاهر موها میشه. این نخ که میفرمایید هم اگر وجود داشته باشه همین کار رو انجام میده. البته ممکنه درمراحل تحقیقاتی باشه.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر سوال من اینه که آیا بوسیله نخ میشه حالت خط خنده رو تغییر داد؟ ممنون میشم از پاسختون 

    پاسخ
    • سلام. چون سوال شما خیلی کلی هست نمیشه جواب درستی داد. حالت خنده رو تغییر دادن خیلی مفهوم و روتین نیست. اگر مثلا خندیدن کسی با انحراف در لب و صورت همراه هست میتونه دلایل عصبی یا ماهیچه ها و حتی جمجمه داشته باشه که هیچکدوم با نخ درمان نمیشن. اگر مایل هستین با تلگرام درارتباط باشین و برام عکس بفرستین تا منظورتون رو متوجه بشم.

      پاسخ
  • سلام من چهل سالمه پایین چانه ام افتاده وخط لبخندم کاملا واضح افتاده صورتم تپله اما این دومشکلودارم ومیخوام که چشمام کشیده بشه باابروهام هزینه لیفتم چقدرمیشه وآدرس دقیق لطفا

    پاسخ
    • سلام. نخ های جدیدی وارد شده و تکنیک های جدیدی هم دارند که بزودی درسایتم بروزرسانی میکنم. ولی برای شخص خودتون با تلگرام من درارتباط باشین.

      پاسخ
  • سلاموقتتون بخیرسوال بنده اینه که ایا بارداری بعد از لیفت باعث میشه پوست صورترو شل تر از قبل بشه؟

    پاسخ
    • سلام. خیر ارتباطی بین این دوتا نیست. یادتون باشه که بعداز دوره ی بارداری اثر لیفت کم کم به دلیل گذشت زمان کم میشه نه خود بارداری.

      پاسخ
      • سلام آقای دکتر من یکبار چند ماهه پیش اینکار و انجام دادم با نخ کاگ و پی دی او اما هیچ تاثیری نداشت
        میخواستم علت رو بدونم

        پاسخ
        • سلام. مهمترین عامل تاثیر مثبت درانجام نخ روی صورت، انتخاب درست شخص هست. اگر من انتخاب درستی نداشته باشم نتیجه ی به دست نمیاد. متاسفانه اکثرمواردی که برای نخ کاندید میشن اصلا مناسب نیستن وفقط هزینه و دردسر عاید میشه. تعداد ،نوع و تکنیک کار هم درمراتب بعدی هستن. این موضوع رو باید پزشک خودتون پاسخگو باشن.

          پاسخ
    • سلام. هیچ ارتباطی بین بارداری و شل شدن پوست وجود نداره.

      پاسخ
  • مریم افتخاری
    ۱۸/۰۴/۱۳۹۷ ۱۶:۲۳

    سلام فقط خواستم از مطالب بسیار آموزنده اتون تشکر کنم

    پاسخ
  • بسیار بسیار عالی خسته نباشید با ارزوی موفقیت بیشتر برای شما

    پاسخ
  • سلامضمن تشکر از شما برای رفع خط خنده دور لب بهترین روش تزریق ژل است یا لیفت با نخ؟ و نوع و مارک  عالی ژل را هم مثل مارک نخ کاگ یا سیلویت بفرمایید. متشکرم

    پاسخ
    • سلام و تشکر. برای هرشخص ممکنه تفاوت داشته باشه. اگر درناحیه گونه ها افتادگی وجود نداشته باشه بهترین روش تزریق ژل هست. ولی درصورت وجود افتادگی درمان ترکیبی از ژل و نخ. درمورد نوع و مارک نخ و ژل سایت رو مطالعه بفرمایید.

      پاسخ
  • سلام میخواستم بپرسم که گوشه چشمم افتادگی داره قابل لیفت با نخ هست یا نه و مبلغشم میخواستم بدونم چنده

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر .خسته نباشید .من دختری ۲۷ ساله هستم که میخوام قسمت پیشانی رو لیفت انجام بدم با نخ کره ای .پوستم واقعا شل هست و براحتی قابل تشخیص هست .امکانش هست بهم بگید چقدر هزینه لیفت پیشانی من میشه؟

    پاسخ
  •    برای مدل افتادگی چشم وابرو مت پلاسما جت بهتر است یا لیفت با نخ

    پاسخ
  • سلام دکتر خسته نباشید ببخشید من ۱۲ سال پیش به گونه هام ژل پاژ زدم الان میتونم لیفت نخ فک انجام بدم بدون اینکه تخلیشون کنم ؟ببخشید به من یه نخ رو معرفی کردن که به شکل تیر پیکانه ایا این صحت داره ؟ممنون میشم پاسخگو باشید

    پاسخ
  • باسلام و تشکر جناب دکتر پوست من مستعد کلوئیدسازی هست و هرنوع بریدگی و جای بخیه کاملا میمونه. بنظرشما رد عبورنخ از زیر پوست صورتم آشکار نخواهد ماند و برجستگی و فیبروز ناجوری برای پوست صورتم بوجود نمیاد بخاطر لیفت بانخ؟ خیلی ضروریه ممنون میشم پاسخ بفرمایید.

    پاسخ
  • لیفت ابرو محدوده سنی داره؟زیر ۱۸ سال انجام میشه؟برای پلک افتاده

    پاسخ
  • سلام آقای دکتر ممنون از مطالب خوبتون من ۳ روز پیش لیفت گوشه ی چشم یا همون چشم گربه ای انجام دادم حدود ۳۵۰۰ شد هزینش پیش دکتر زیبایی اما وقتی کارشون تموم شد یه تغییر خیلی جزیی اتفاق افتاد در صورتی که من پلکم خیلی شل و افتاده بود و من میخواستم کاملا کشیده بشه ایشون میگن حدود یک ماه طول میکشه تا به اون نتیجه ای که میخوای برسی آیا درسته؟ ۳تا نخ فکر کنم گوشه ی هر کدوم از چشمام گذاشتن اما میلیمتری فقط بالا رفته پلکم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط