پلکسر : PLEXR

تکنولوژی پلکسر توسط شرکت GMV ایتالیا ایجاد و ثبت بین المللی شده است.  دانش و روش استفاده این دستگاه  توسط پروفسور Fipi و همکاران متخصص ایشان بوده و حاصل سالها تحقیق و مطالعه بالینی در ایتالیا و سایر کشورها می باشد.

این سیستم نه لیزر است ؛ نه پروب یا چاقوی رادیوفرکانسی. این دستگاه یک ژنراتور انرژی پلاسما است.

همانطور که می دانید در طبیعت ماده به سه حالت جامد ؛ مایع و گاز وجود دارد. از دیدگاه فیزیک پلاسما حالت چهارم ماده است و می توان آن را گاز مایع در نظر گرفت.پلاسما در اصل گازیست  یونیزه؛ شامل یونها  و الکترونهای بسیار فرار و خنثی که آزادانه حرکت می کنند..بعلت تفاوت الکترومغناطیسی موجود بین نوک وسیله و بدن انسان ، این تخلیه یونی موجب تخریب بافتی  و تصعید اجزای  پوست سطحی می شود.
تصعید یا SUBLIMATION  یک واژه فیزیکی است که برای تبدیل مستقیم جامد به گاز کاربرد دارد. همزمان  بعلت گرمای شدید ایجاد شده درسطح پوست وکانونی شدن گرما ، تحریک بافتی (سلول سازی و کلاژن سازی ) در لایه پوست عمقی نیز رخ میدهد.

رفع زوائد پوستی با پلکسر PLEXR
رفع زوائد پوستی با پلکسر PLEXR

هنگام  درمان ، به علت سوختگی سطحی  بر روی نقاط درمان شده لخته  تشکیل می شود که بعد از یک هفته جدا شده و اثری از کبودی یا اسکار برجای نمی ماند. این در نتیجه عملکرد بسیار سطحی پلکسر است.
با توجه به مطالب فوق ، ایمنی کار با پلکسر مشخص می شود چرا که فقط برروی لایه ی سطحی پوست عمل کرده و از این لایه  عبور نمیکند مگر اینکه پزشک بخواهد به لایه عمقی تر هم وارد شود.  با این تکنولوژی عبور جریان الکتریکی؛ رادیوفرکانس و آسیب حرارتی وجود ندارد. برای مثال در موارد جوانسازی ناحیه  دورچشم ، با عملکرد بسیار دقیق و متمرکز و همچنین عدم نشت جریان الکتریکی و امواج رادیویی ، آسیب به عصب چشم وسایر بافت های اطراف رخ نمی دهد .

فیلم زیر را که برای افتادگی پلک بوده ببینید وبا جراحی مقایسه بفرمایید. فیلم خلاصه شده است.

بنا به دلایل گفته شده این روش از جمله روش های غیرتهاجمی محسوب میشود.جراحی غیرتهاجمی روش جراحی است که بدون تهاجم و خونریزی انجام شده و قابل اعتماد ، ایمن ، ساده و عاری از خطر برای پزشک و بیمار است.

پلکسر
پلکسر

فیلم زیر برداشتن پوست اضافه ی کنار گوش را نشان میدهد. برای صرفه جویی دروقت و حجم مصرفی اینترنت شما فیلم خلاصه شده است.

 

جلسات ونتایج درمان :  برای برخی از مشکلات یک جلسه کافی ست. ولی برای برخی دو یا سه جلسه. مثلا برای افتادگی پلک خفیف یک جلسه و برای افتادگی متوسط یا شدید دو یا سه جلسه. نتایج درمان معمولا خوب و قابل قبول هستند. معمولا پایدار یا طولانی مدت هم می باشند پس از انجام کار زخم سطحی ایجاد شده که بین ۱ تا۲ دوهفته بهبود یافته ولی قرمزی مختصری تا مدت طولانی تری باقی میماند.

توجه نمایید که هزینه درمان با پلکسر نسبت به جراحی بسیار کمتر بوده و پیش بینی من برای هزینه مثلا ترمیم پلک ها، چیزی درحدود ۲۰ درصد هزینه جراحی پلاستیک می باشد.مثلا اگرهزینه جراحی را به طور متوسط حدود ۳ میلیون تومان درنظر بگیریم. هزینه انجام پلکسر چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود. مزیت های دیگر شامل سرعت کار، عدم جای زخم  یا بخیه، بهبودی سریع و قابلیت تکرار بینهایت زیاد آن را باید ذکر کرد.

پلکسر
پلکسر

نکته مهم : اخیرا یکسری دستگاه های جدید با ادعای تکنولوژی پلاسما به بازار ایران راه پیدا کرده اند که علاوه بر ایجاد درد زیاد حین کار، به دلیل وجود تکنولوژی آلتراساند ( مایکروویو) ضمن ایجاد خطر برای بیماران قلبی، احتمال آسیب به چشم حین کار درنواحی اطراف چشم هم وجود  دارد. همچنین متاسفانه دارای اثربخشی مناسب هم نیست. تنها تکنولوژی استاندارد ودارای مجوز از وزارت بهداشت که علاوه بر بیخطر بودن وموثر بودن، درد هم ندارد پلکسر می باشد.

 کاربردها:

  • استرچ مارک (ترک های پوستی)
  • بلفاروپلاستی غیرجراحی (ترمیم مشکلات پلک ها )
  • هایپرپیگمنتیشن  (تجمع رنگدانه های پوست مانند کک ومک ،لک و ….)
  • زگیل 
  • خال های مسطح و برجسته 
  • کلوییدها  (گوشت اضافه )
  • اسکار  (جای زخم و جراحی و سوختگی رو پوست )
  • آنژیوماهای روبی  (خال های مویرگی)
  • تاتو
  • لابیاپلاستی (ترمیم بخش بیرونی دستگاه تناسلی)
  • اکتروپیون و انتروپیون (چرخش پلک ها به داخل یا بیرون)
  • لیفت صورت و گردن و بدن

به روز آوری : آذر ۹۵

رفع زوائد پوستی با پلکسر PLEXR

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام, برای درمان اسکار جای جوش مورد استفاده میباشد؟پلکسر با پلکسر پلاس چه تفاوتی دارد؟

    پاسخ
  • سلام من مشکلم عدم تقارن دو پلکه حس میکنم پلک چپم کمی پوست اضافه داره و عامل این قضیه شده . سی سالم هست . این روش به درد مشکل من میخوره یا خیر؟

    پاسخ
  • پاسخ
    • سلام. درمورد مشکل خودتون با تلگرام در ارتباط باشین. درمورد تفاوت پلکسر و پلکسرپلاس هم در متن سایت توضیح داده شده و درحقیقت پلکسر نسل اول این دستگاه بوده که هرگز به ایران وارد نشده واگر وجود داشته باشه فقط میتونه واردات شخصی یک پزشک برای خودش بوده باشه ولی از یکسال ونیم پیش تاحالا فقط پلکسرپلاس وارد شده و کسی پلکسر قدیمی رو نداره.

      پاسخ
  • سلام آقای دکتر خانمی هستم ۳۵ ساله. سالهاست گوشه های بیرونی لبم لکه هایی داره که این لکه ها تو صورت برادرم هم وجود داره گوشه لبهاشون و بنده حدس میزنم ارثی باشه.تا الان خیلی دنبال درمان بودم منتها نتیجه مطلوبی نگرفتم و بارها از کرمهای لایه بردار و ضد لک مثل اتچ هم استفاده کردم و جوابی نگرفتم.با توجه به شکل لکه ها احساس میکنم مشکل بنده تجمع رنگدانه ها باشه میخواستم ببینم نظر جنابعالی درباره درمان این لکه ها با دستگاه پلکسر پلاسما که در زیبایی چهره شدیدا اخلال ایجاد کرده چیه لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاس فراوان

    پاسخ
    • سلام. من ازابتدای ورود این دستگاه به ایران بارها و بارها درفضای مجازی اعلام کردم که این دستگاه برای درمان این مشکلات ساخته نشده. متاسفانه نه مردم گوش میدن نه همکاران خودم. پلکسر خودش ممکنه لک ایجاد کنه نه اینکه درمان کنه.

      پاسخ
      • سلام برای بر طرف کردن خط خنده هم میشود لز پلکسی استفاده کرد ؟

        پاسخ
        • سلام ، به دلیل متغییر بودن مشکلات بیماران ، برای هر شخصی از روشهای مختلفی استفاده میشود ، مشکل شما حتما باید برسی شود برای مشاوره مستقیم با شماره ۰۹۱۲۳۸۷۱۷۴۷ در واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشید .

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط