رفع چروک زیر چشم : بهتر است که اول نگاهی به دلایل ایجاد چروک زیر چشم بیندازیم. اکثر افراد یکی از نشانه های پیر شدن را چروک زیر چشم می دانند. البته این دو تا حدی به هم مربوط هستند ولی همیشه اینطور نیست.برخی افراد به اصطلاح خوش خنده زودتر از بقیه دچار چین های زیرچشم می شوند.

دربخش های دیگر سایت تفاوت اساسی بین کلمات چین را با چروک توضیح داده ام. چین ها اصولا دراثر تکرارزیاد یک حرکت ایجاد می شوند.مثلا زیاد خندیدن باعث ایجاد چین های اطراف چشم ها و لب ها شده که به خط خنده هم معروفند. البته این نام ها ساده وعامه پسند بوده وهرکدام نام علمی خودرا دارند.

یعنی چین در اثر بازو بسته شدن بخشی از پوست بوده و ارتباط زیادی به پیری ندارد.

درنقطه ی مخالف چروک بوده که به دلیل کاهش کیفیت پوست وناشی از پیری میباشد. درمان چین ها با چروک ها متفاوت بوده وگرچه ممکن است دردرمان هردو از روش های مشابهی هم استفاده شود ولی دراصل درمان های متفاوتی دارند.

در شکل های زیر تفاوت چروک زیر چشم و چین زیر چشم را به شما نشان داده ایم.

فهرست مطالب

مدل شماره ۱

چروک در اثر مدل خندیدن : همانطور که میبینید این شخص جوان بوده ودراثر نوع حرکت گونه ها و پوست زیر چشم ۲ عدد خط افقی درزیر چشم وی ایجاد شده است

چروک زیر چشم

مدل شماره ۲

چین زیر چشم

چروک دراثر زیاد خندیدن : این چروک ها شایع ترین بوده وبه علت زیاد خندیدن والبته درافراد با پوست نازک وخشک بیشتر ایجاد می شوند.

مدل شماره ۳

چروک زیرچشم ها در اثر پیری . این مقدار چروک زیر چشم به دلیل سن بالا یا تاثیر آفتاب یا خشکی وبیماری های پوست میتواند ایجاد شود.

چروک زیر چشم

درمان هر یک از این نوع خطوط زیر چشم متفاوت بوده والبته بسته به نوع مشکل و کیفیت پوست وهمچنین شرایط کاری و اجتماعی و توان مراقبت کافی تعیین می شود.

مدل شماره ۱

چین زیر چشم

برای مدل شماره ۱ بهترین روش فعلا استفاده از ژل جوانساز تئوسیال بوده و در ۳-۴ جلسه به فاصله ۳ هفته یک بارمعمولا نتیجه مناسبی گرفته  میشود. ممکن است بنابه نوع خندیدن بیمار برای وی تزریق بوتاکس هم صورت پذیرد.

درمان چروک زیر چشم مدل شماره ی ۲ بیشتر بر اساس تزریق بوتاکس بوده ولی برای ایجاد رضایت بیشتراز تزریق ژل نامبرده هم استفاده خواهد شد.

چروک زیر چشم

و درمان چروک زیر چشم مدل شماره ۳ بیشتر بر اساس استفاده از لیزر لایه بردار، مزوتراپی جوانسازو درنهایت ژل جوانساز خواهد بود. برای درمان پوست های اضافه هم بهترین انتخاب دستگاه پلکسر می باشد.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط