حجم دادن به سینه ها ( پستانها )

حجم دادن به سینه ها :  یکی از دغدغه های فکری خانم ها، سایز سینه (بزرگی یا کوچکی – حجم دادن به سینه ) و یا شل بودن و افتادگی آن می باشد. همین عامل باعث شده است که سالهاست شاهد فعالیت گسترده پزشکان و جراحان در این زمینه باشیم. روش های مختلفی جهت تغییرسایزوکاهش افتادگی سینه ها ابداع و پیشنهاد شده اند که هرکدام مزایا و معایب خوشان را دارا می باشند.

برخی از این روشها :

  1. جراحی و کاشت پروتز
  2. تزریق ژل یا چربی
  3. روش های سنتی مانند ماساژ مخصوص و ورزش و یا استفاده از دارو
  4. استفاده از دستگاه های مخصوص بدون عمل جراحی

در زیر بصورت مختصر به بررسی اجمالی این روش ها می پردازیم:

  حجم دادن به سینه

الف) روش جراحی :

در روش جراحی سینه، معمولا سینه برش داده شده و یک جسم خارجی نرم در بافت سینه قرار داده می شود تا شکل ظاهری سینه را بهبود بخشد. این روش همانند روش های جراحی دیگر سریع می باشد و فرد به سرعت به هدف نهایی خود می رسد اما عوارض مخصوص به خود را هم دارند.  مانند:

  1. عفونت
  2. چسبندگی پروتز به بافت های مجاور و احساس درد و ناراحتی
  3. جابجایی پروتز و تغییر شکل آن
  4. به جا ماندن جای برش و بخیه بر روی سینه
  5. دوره نقاهت طولانی پس از عمل
  6. افزایش احتمال بروز سرطان سینه در صورت استفاده از پروتزهای بی کیفیت و غیراستاندارد

ب) تزریق چربی :

در این روش چربی از سایر نواحی بدن (معمولا شکم و ران) گرفته شده و پس از آماده سازی به بافت سینه تزریق می شود. این روش یکی از خطرناک ترین روش های مورد استفاده برای افزایش حجم سینه می باشد. چون چربی تزریق شده پس از مدتی در بدن جذب شده و باعث رسوب کلسیم می گردد که اولین نشانه سرطان سینه می باشد . از طرفی همه افراد برای این روش مناسب نیستند چون همانطور که ذکر شد فرد باید به اندازه کافی چربی اضافه در بدن داشته باشد که بتوان آن را استخراج نموده و از ناحیه ای به ناحیه دیگر منتقل نمود. سایر عوارض این روش عبارتند از: جذب چربی و بازگشت پذیری، عدم تقارن، عفونت، تبدیل شدن چربی تزریق شده به چربی سخت و ناصاف

ج) روش های سنتی و استفاده از دارو :

یکی از روش های سنتی موجود، انجام ماساژهای مخصوص سینه و انجام ورزش های خاص بوده که به نوبه خود دارای اثر مناسب می باشد ولی یک پروسه زمان بر می باشد.

همچنین در روش دارویی برخی هورمون ها از جمله استروژن و داروهای مشابه تجویز می شود. این هورمون ها بر کل بدن تاثیر گذاشته و علاوه بر عوارض جزیی مانند اختلالات هورمونی، تهوع، سرگیجه و … ، باعث چاقی عمومی بدن می شود. چون در سراسر بدن سلول های چربی وجود دارند که نسبت به این هورمون ها حساس می باشند و باعث بزرگ تر شدن حجم سلول ها و چاقی عمومی می گردد.

د) استفاده از دستگاه آدونیس (Adonis Breast Enhancement) بدون احتیاج به عمل جراحی :

جدیدترین و بی خطرترین روش بزرگ کردن و سفت کردن سینه، دستگاه آدونیس (Adonis) می باشد که از طریق چهار مکانیسم کاملا فیزیکی و بدون خطر این کار را انجام می دهد.

حجم دادن به سینه

حجم دادن به سینه  حجم دادن به سینه    حجم دادن به سینه   حجم دادن به سینه حجم دادن به سینه حجم دادن به سینه حجم دادن به سینه

۱) ویبریشن (Vibration) : ماساژ و لرزاندن سینه یکی از روش های قدیمی و موثر در جهت افزایش سایز و رفع شلی و افتادگی سینه می باشد. در این دستگاه امواج بسیار کوتاه باعث ایجاد ویبره شده و از طریق لرزاندن سینه ها باعث افزایش جریان خون شده و موجب رشد مجدد بافت سینه ها و برطرف شدن شلی و افتادگی آن می شود. همچنین این روش بصورت کاملا موثر باعث جلوگیری از سرطان سینه می شود. طبق تحقیقات انجام شده خانم هایی که سینه های آن ها ماساژ داده می شود، احتمال بروز سرطان سینه در آن ها بسیار کمتر است.

۲) مکش و رهاسازی بافت سینه (Vaccum & Release) : در این روش با ایجاد مکش و سپس رهاسازی، عضلات سینه و سیستم لنفاوی، تحریک و تقویت شده و باعث لیفت و فرم دهی بافت سینه می شود.همچنین ایجاد مکش باعث تسریع تخلیه لنف و بیرون رفتن سموم حاصل از متابولیسم شده و انسداد داخلی سینه ها را برطرف می کند که موجب تقویت سیستم دفاعی بدن و تنظیم صحیح مواد ترشح شده می گردد. همچنین ایجاد مکش باعث اصلاح وضعیت سینه های با نوک تخت هم می شود.

۳) میکروکارنت تراپی (Micro-Current) : میکروکارنت یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های استفاده شده برای لیفت می باشد. در این روش با عبور دادن جریان الکتریکی ضعیف از درون بافت سینه، یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود که با تاثیر گذاشتن بر دستگاه گلژی و میتوکندری های درون سلول ها باعث تحریک سلول های سینه شده و باعث می شود سلول های سینه شروع به تقسیم سلولی و نهایتا بازسازی بافت تخریب شده سینه شود. همچنین این کار باعث فعال شدن فعال شدن مجاری لنفاوی و تسریع تخلیه لنف و همچنین رشد مجدد غدد و مجاری شیری می شود که همه این عوامل باعث بزرگ شدن حجم سینه می شود. همچنین این جریان ضعیف باعث افزایش ترشح استروژن و اثر آن بر روی بافت سینه می شود که این عامل منجر به ساخت چربی بیشتر و بزرگ تر شدن حجم سینه می گردد.

۴) فوتون تراپی (Photon Therapy) : در این روش نور قرمز با طول موج مشخصی به سینه ها تابانده می شود که با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، باعث لیفت و سفت شدن بافت سینه می گردد.

بزرگ کردن سینه ها     بزرگ کردن سینه ها

دستگاه آدونیس (Adonis Breast Enhancement) با تلفیق چهار روش فوق جهت بزرگ کردن و سفت کردن بافت سینه استفاده می شود. کل فرایند درمان در هر جلسه حدود ۴۰ دقیقه می باشد که کاملا بدون درد و بدون عوارض می باشد. معمولا هر دوره درمان ۱۰ جلسه می باشد که هفته اول دو جلسه و بعد از آن هر هفته یک جلسه انجام می شود. بعد از تکمیل دوره ۱۰ جلسه ای،  ۱ ماه به بافت استراحت داده می شود تا فرایند رشد و ترمیم، تکمیل و تثبیت شود.وسپس دوره ی ۱۰ جلسه ای دوم هم انجام می شود. این روش هم مانند روش های دیگر بزرگ کردن سینه، تا حدودی برگشت پذیر بوده (حدودا ۲۰-۵۰ درصد) که به عوامل مختلفی همچون بالا رفتن سن، جنس بافت بدن و ازهمه مهمتربه لاغرشدن بستگی دارد. توجه نمایید که در دوره ی درمان چنانچه اقدام به کاهش وزن یا ورزش سنگین کنید ، درمان به شما پاسخ ناچیز داده و موثر نمیباشد. اگر تصمیم به لاغر شدن و رژیم غذایی یا کاهش وزن دارید، درمان را تا تمام شدن رژیم و کاهش وزن به تعویق بیندازید.

درضمن این دستگاه برای بیرون آوردن نوک سینه هایی که دارای ظاهربدشکل وناپیدا هستند هم بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است که در حین درمان پیششنهاد می شود که فرد برای دریافت بهترین نتایج ممکن، حتی الامکان از پوشیدن سوتین ها و لباس های بیش از حد تنگ و چسبان خودداری نماید تا بافت فضای لازم جهت رشد و ترمیم را داشته باشد. همانطور که توضیح داده شد مکانیسم این دستگاه کاملا ساده بوده و ویبره، ساکشن و جریان خفیف نه تنها نمی توانند هیچ آسیبی به بدن و سینه ها برسانند، بلکه این مجموعه بهترین راه پیشگیری از سرطان سینه می باشد.همچنین این دستگاه دارای هندپیس های مخصوص لیفت صورت و بدن می باشد که با تحریک غدد لنفاوی و فعال سازی آن باعث لایروبی مجاری لنفی شده و اثر بسیار محسوس و چشمگیری در لیفت صورت، دور چشم، گردن، بازوها، پشت ران و … دارد.

برای اطمینان شما از تاثیر دستگاه ،اثرآن را تضمین نموده ودر صورت عدم تاثیر، تمام پول شما برگردانده می شود.

        

به روزآوری : فروردین 99

حجم دادن به سینه  حجم دادن به سینه    حجم دادن به سینه   حجم دادن به سینه حجم دادن به سینه حجم دادن به سینه حجم دادن به سینه

27 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام آقای دکتر ، آیا استفاده از روش آدونیس واقعا هیچ دردی نداره ؟ حتی در مکش ؟ چون من به قدری سینه هام حساسه با کوچکترین فشار درد زیادی احساس میکنم 

    تقریبا 3 ساعت دارم مطالب مفید وب سایت شما را میخوانم ، بابت وب سایت زیبا و مطالب خوبی که قرار دادید واقعا ممنون

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۰۵/۰۹/۱۳۹۴ ۰۰:۱۸

      سلام…سپاسگزارم از نظر لطف شما…. ببینید مکش دستگاه قابل تحمل بوده ودر زمان انجام کار تا الان کسی اظهار ناراحتی نکرده .ولی بعضی ها براز کرده اند که همان شب پس ار درمان دچار کمی درد شده اند که مختصر بوده وحتی نیاز به مصرف مسکن نداشته اند. من میتونم پیشنهاد بدم جلسه اول رو رایگان براتون انجام بدیم ودرصورت رضایت درمان رو ادامه بدین.

      پاسخ
    • حساس باشه بر طرف میشه نگران نباشید

      پاسخ
      • سلام اقای دکترمن ۲۷ سالمه سینه های بزرگی هم دارم ولی به علت شیردادن به بچه هام کمی افتادگی پیدا کردنه میخاستم بدونم چند جلسه میشه که فرمشون بدم وسفتشون کنم

        پاسخ
  • آقای دکتر میخاستم در مورد هزینه ی این جلسات بدونم و اینکه من سی سالمه و سینه هام به علت بستن سوتین سفت در زمان بلوغ رشد خیلی کمی داشته به طوری که تناسبی با هیکلم نداره و بیشتر شبیه سینه دخترهای نوجوانه. دو تا سه سایز افزایش سایز هم برام کافیه ، به نظرتون به این روش امیدوار باشم؟

    پاسخ
    • Dr-Andalibi
      رضا عندلیبی
      ۰۲/۱۲/۱۳۹۴ ۱۸:۲۳

      سلام… مطلب رو با دقت بخونید جوابتون رو پیدا میکنید…هرجلسه 40 هزار تومن هزینه داره

      دوره درمان 20 جلسه هست که برای شما احتمالا بیشتر نیازه.

      2-3 سایز میشه پروتز !!!! فکرکنم بهتره حضورا تشریف بیارین تا معاینه بشین.

       

      پاسخ
  • با سلام آقای دکتر این دستگاه برای از بین بردن افتادگی سینه موثره؟

    پاسخ
  • سلام لطفا شماره تماس تونو هم بذارید

    پاسخ
    • سلام.شماره تماس من چند جای سایت هست. گوگل رو سرچ کنید چندنتیجه بهتون میده. اینجا هم عرض میکنم که محکم کاری بشه.!!!!! مطب ۲۲۵۲۷۳۳۴
      ۲۶۳۱۱۰۷۹ همراه ۰۹۱۲۳۸۷۱۷۴۷

      پاسخ
      • سلام افای دکتر.هنوزم قیمت همون۴۰تومن هست؟واینکه ایااگرلاغراندام هم باشیم تاثیرمیکنه این روش؟دکترخانم انجام میده؟وتاچندسایزمیشه تعقیرداد.معذرت میخوام ولی اگر۷۰باشه با۲۰جلسه درمان سایزش میشه۸۰؟؟؟؟واینک اگررژیم سخت وورزش،سخت انجام ندیم ثابت میمونه یاماندگاریش تایک مدت مشخصیه وبرای هرکس متفاوت.ممنون

        پاسخ
  • سلام اقای دکتر میشه لطفا کمکم کنید.بنده سی سالمه و سایز سینه هام اندازه یک نوجوانه درحال رشده و اصلا زیر لباس مشخص نیست و به طور ژنتیکی این مشکل را دارم.به خاطر ترس از عمل جراحی نمیتونم عمل کنم.حدود دوماه از دستگاه وکیوم دستی استفاده میکنم ولی اصلا تاثیر نداره.آیا این دستگاه شما میتونه امیدوارکننده باشه برای بنده؟؟؟..

    پاسخ
  • سلام، امکان استفاده خود شخص درمنزل هست یا خیر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات شخصی خود را فقط در تلگرام و واتس اپ ارسال نمایید و برای سوالات کلی درمورد مطالب سایت ، در انتهای مطالب از بخش نظرات استفاده نمایید.

مشاوره پزشکی در واتس اپ
کانال تلگرام
مشاوره پزشکی در تلگرام

کاربر گرامی سایت برای انجام مشاوره به نکات زیر توجه فرمایید

ابتدا نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
از محل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست و مو مشاوره و ویزیت نداریم.
در صورتیکه اقدامی توسط پزشک دیگر برای شما انجام شده با خود ایشان مشورت فرمایید.
قبل از مطرح کردن سوالات خود حتما موضوع مورد نظر خود را در سایت مطالعه نمایید . جواب بیشتر سوالات شما از جمله نوع دستگاهها و مواد مصرفی و قیمت ها در سایت وجود دارند .
مشاوره برای عزیزانی است که در تهران زندگی میکنند و شرایط حضور در مطب را دارند .
لطفا مشاوره خود را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعد از آن پیام شما پاک میشود.
درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید.

همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از 10 تا 14 و عصرها از 16 تا 21

مطالب مرتبط